loading...
مغان دانلود

مهدی صیامی بازدید : 5 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ایجاد نوار ابزار بسیار زیبا بر روی دسکتاپ ObjectDock Plus v2.0.50727

 

Stardock_ObjectDock_Plus_v2.0.50727_[www.MihanDownload.com]-1.pngدسترسي سريع به قسمت هاي مختلف ويندوز يکي از مهمترين عوامل افزايش سرعت افراد در رسيدن به اهداف خود در کامپيوتر مي باشد. نرم افزاري را که امروز در سایت ميهن دانلود برايتان آماده کرده ايم به شما کمک مي کند تا از هر قسمت از ویندوز خود يک ميانبر بر روی دسکتاب ایجاد نمایید. نرم افزار ObjectDock به شما کمک می کند تا از هر کدام از برنامه ها و پوشه های دلخواه خود میانبری زیبا بسازید تا دسترسی سریعتری به آن داشته باشید. این نرم افزار محصول کمپانی بزرگ Stardock بوده که به جرات می توان آنرا را بی رغیب در زمینه ی ساخت نرم افزارهای زیباساز دانست. با نصب اين برنامه نوار مستطیل شکلی در گوشه ای از محیط دسکتاپ ایجاد میشود و به شما این امکان را میدهد تا با کشیدن و رها کردن قسمتهایی از ویندوز مانند پنجره مای کامپیوتر که زیاد با آن سر و کار دارید، میانبری را بسازید و به آسانی و تنها با یک کلیک در هر کجای ویندوز که باشید برنامه یا پنجره مورد نظرتان را اجرا کنید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

مهدی صیامی بازدید : 7 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تغییر چهره ویندوز ایکس پی XPLife v5.0

 


XPLife_v5.0_[www.MihanDownload.com].jpgدر پست امروز وب سایت میهن دانلود قصد معرفی نرم افزاری را با عنوان XPLife داریم که مخصوص زیباسازی دسکتاپ ویندوز می باشد. این نرم افزار قادر است تا ظاهر ساده ویندوز ایکس پی را به ظاهر بسیار زیبای ویندوز های ویستا و سون تبدیل کند. این برنامه ظاهر تمام اجزای ویندوز ایکس پی را تغییر می دهد و به ویندوز ویستا یا سون تبدیل می کند. آیکون ها ، نوارها ، منوها ، تم ها ، تصاویر و بسیاری از اجزای دیگر قسمت هایی هستند که با نصب این نرم افزار تغییر شکل می دهند و بسیار زیباتر میشوند.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

مهدی صیامی بازدید : 4 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار زیباساز کره ی زمین در دسکتاپ ویندوز EarthView v3.12.5 Portable

 

EarthView_v3.12.5_Portable_[www.MihanDownload.com].jpgبرای اینکه بتوان محیط دسکتاپ را از یکنواختی و سادگی خارج کرد بهترین راه استفاده از نرم افزارهای زیباساز دسکتاپ است. نرم افزاری را که امروز در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم به دسکتاپ ویندوز کامپیوتر شما جلوه ی زیباتری می بخشد. نرم افزار EarthView ابزاری برای زیباسازی ویندوز با قرار دادن کره ی متحرک زمین در پس زمینه دسکتاپ می باشد. شما با استفاده از این برنامه تصاویر ماهواره ای از کره ی زمین را بر روی دسکتاپ خود خواهید داشت که در آن ابرها همراه با اقیانوس ها و خشکی ها نمایش داده می شوند که البته این تصاویر کاملآ واقعی زیرا هر چند دقیقه یکبار میتوانید با اتصال به اینترنت و آپدیت برنامه تصاویر ماهواره ای جدیدتری از وضعیت آب و هوای قسمت های مختلف کره یزمین را بر روی دسکتاپ ویندوز خود ببینید. همچنین این نرم افزار دارای یک محافظ صفحه نمایش بسیار زیبا از کره ی زمین می باشد که وقتی سیستم شما در حالت اسکرین سیور قرار گرفت تصاویر ماهواره ای از کره ی زمین همراه با اتمسفر اطراف آن با چرخش کره نمایش داده می شود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

مهدی صیامی بازدید : 3 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبديل ويندوز ايکس پي به سون Seven Remix XP v2.4.1.509

 

دانلود نرم افزار تبديل ويندوز ايکس پي به سون Seven Remix XP v2.4.1.509
در پست امروز وب سايت ميهن دانلود نرم افزاري را برايتان آماده کرده ايم که ميتواند ظاهر ويندوز ايکس پي را به ويندوز محبوب سون تبديل کند. نرم افزار Seven Remix XP از بهترين نرم افزارهاي تغيير چهره ويندوز ايکس پي به ويندوز سون ميباشد که با نصب آن تمامي قسمت هاي ويندوز سون تبديل به ويندوز بسيار زيباي هفت خواهد شد. تغييراتي که پس از نصب اين نرم افزار بر روي ويندوز شما اعمال ميگردد از صفحه ي Welcome ويندوز آغاز شده و با تغيير پخش هاي نوار وظيفه، آيکون ها، پنجره ها، صداي ويندوز و ... پايان مي پذيرد. علاوه بر اين شما ميتوانيد در هر زمان که علاقه مند بوديد با پاک کردن اين نرم افزار چهره ويندوز خود را به حالت اوليه آن بازگردانيد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد ...

مهدی صیامی بازدید : 1 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار منوی استارت کلاسیک Classic Start Menu Pro 3.88

دانلود نرم افزار منوی استارت کلاسیک Classic Start Menu Pro 3.88
منوی استارت ویندوز یکی از قسمت های ویندوز است که دسترسی به آن بسیار سریع و ساده صورت می گیرد. می توانید در سمت چپ نوار وظیفه روی آن کلیک کنید و یا دکمه ی مخصوص آن را در صفحه کلید فشار دهید. اگر ظاهر این منو چندان خوشایند شما نیست و یا می خواهید امکانات بیشتر و بهتری را در منوی استارت در اختیار داشته باشید می توانید از نرم افزار Classic Start Menu استفاده نمایید. این نرم افزار منوی استارت ویندوز شما را تغییر می دهد و یک منوی بهینه سازی شده و زیبا را جایگزین آن می کند. در این منو بسیاری از امکانات پرکاربرد ویندوز در لیست اصلی واقع شده اند تا بتوانید به سرعت به آنها دسترسی پیدا کنید. همچنین گزینه های مختلفی با زیرمنوهای مرتبط در آن وجود دارد که البته در صورت نیاز می توانید آنها را به دلخواه خود جایگزین کنید و یا به تعداد آنها بیافزایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

مهدی صیامی بازدید : 2 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار YoWindow Unlimited v2.0.511

 

دانلود نرم افزار YoWindow Unlimited v2.0.511
 دانلود نرم افزاری را با عنوان YoWindow برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار از یک شیوه ی مدرن و جدید برای نمایش آخرین وضعیت آب و هوا در دسکتاپ استفاده می کند. در واقع اکثر نمایشگرهای آب و هوا گدجت های کوچکی هستند که در گوشه ای از دسکتاپ قرار میگیرند این در حالی است که شما با استفاده از این نرم افزار به صورت یک تصویر انیمیشنی از آخرین وضعیت آب و هوای محل سکونت خود مطلع می شوید. به عبارت دیگر در این برنامه پوسته های مختلفی با موضوعات خورشید، برف، باران، مه، طوفان، رعد و برق، وزش باد، ماه، ستاره و ... قرار دارد که اگر در محل سکونت شما یک روز آفتابی است، پوسته ی یک شهر یا روستای آفتابی مطابق با محل زندگی شما در دسکتاپ نمایش داده می شود. همچنین تمام پوسته های این برنامه به صورت متحرک بوده که اگر در محل سکونت شما یک روز برفی یا بارانی باشد تصویری که در دسکتاپ نمایش داده می شود همراه با ریزش برف و باران خواهد بود. علاوه بر این اطلاعات دقیق از دما و سایر اطلاعات مربوط به هواشناسی توسط این نرم افزار در گوشه و کنار دسکتاپ نمایش داده می شود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
دانلود نرم افزار YoWindow Unlimited v2.0.511

برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت نمایش آخرین وضعیت آب و هوا به شکل یک تصویر متحرک در دسکتاپ.
- قابلیت نمایش اطلاعات دقیق از وضعیت آب و هوا در دسکتاپ.
- دارا بودن پوسته های مختلف در موضوعات گوناگون.
- قابلیت هماهنگ شدن برنامه با زمان محل سکونت کاربر.
- دارا بودن پوسته های متحرک و زیبا با توجه به وضعیت آب و هوا.
- داشتن اسکرین سیورهای مختلف.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

مهدی صیامی بازدید : 3 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Rainmeter v2.2


دانلود نرم افزار Rainmeter v2.3.1224

 نرم افزاری را با عنوان Rainmeter برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. با این نرم افزار شما میتوانید ظاهر دسکتاپ ویندوز خود را تغییر دهید و اقدام به سفارشی سازی قسمت های مختلف آن کنید. پس از نصب این برنامه علاوه بر تغییر ظاهر پنجره های مختلف ویندوز گدجت های بسیار زیبا و پرکاربردی مانند میزان فضای رم، تقویم، پلیر، میزان شارژ باقی مانده در باتری لپ تاپ، وضعیت آب و هوا و بسیاری از گدجت های دیگر به گوشه و کنار دسکتاپ اضافه می شود که علاوه بر زیباسازی محیط دارای کاربردهای جالبی نیز هستند. از دیگر ویژگی های این نرم افزار دارا بودن چندین پوسته مختلف است که هر یک از آنها دارای گدجت های متفاوتی از نظر ظاهر هستند به گونه ای که پاسخگوی سلیقه های مختلف کاربران این نرم افزار باشند.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

مهدی صیامی بازدید : 9 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

سازماندهی و زیباسازی آیکون های دسکتاپ با XUS Desktop 1.8.82

XUS Desktop ابزاری است قدرتمند جهت مدیریت و سازماندهی حرفه ای آیکون های دسکتاپ. این نرم افزار به شکلی زیبا و آسان ، می تواند آیکون های شما را با چیدمان های دلخواه شما مرتب سازی و مدیریت کند. XUS Desktop به شما این امکان را می دهد که بتوانید به برنامه های مختلف دسترسی آسان تر و سریع تری داشته باشید. امیدواریم لذت ببرید.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

مهدی صیامی بازدید : 4 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

زیباسازی چیدمان آیکون های دسکتاپ 


در این مطلب از سایت فوردانلودز ، نرم افزار زیبا ساز جدیدی را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم. ابزاری که توسط آن می توانید زیبایی خاصی را به میزکار خود بدهید. می توانید به سلیقه ی خود آیکون های دسکتاپ را ویرایش نمایید و چیدمان آن ها را تغییر دهید.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

 

 

مهدی صیامی بازدید : 1 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

مرورگر فایرفاکس

موزیلا

این نسخه جديد که به تازگي ارائه شده است و پيش بيني مي شود تنها در چند هفته آينده نسخه بعدي هم از راه برسد. بايد ببينيم سياست هاي جديد موزيلا آيا به موفقيت هرچه بيشتر اين شرکت خواهد انجاميد يا خير.
از مدت ها قبل طي پيش بيني هايي که ميشد موزيلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآيي اين مرورگر تغييرات زيادي را هم در واسط کاربري دهد تا علاوه بر قدرت و کيفيت کاربران بتوانند با يک واسط کاربري جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اينترنت بپردازند و مطابق همين پيش بيني ها اين نسخه مانند همان چيزي که از قبل به واسطه عکس هاي متعدد به نمايش در آمده بود اين نسخه ارائه گرديد. نسخه ي جديد به دليل سازگاري بسيار ويژه اي که با موتورهاي پردازشي در کدها به زبان هاي مختلف دارد با سرعتي بسيار بالاتر صفحات را بارگزاري خواهد کرد و اين مورد براي کاربران که به مراتب از سرعت هاي نسبتا پائين بهره مي برند بهترين خبر و هديه خواهد بود. اما مهم ترين تغيير که همان اعمال تغييرات در واسط کاربري است در بهينه سازي عملکرد ها و همچنين بهبود آن ها نقش بسيار مهمي را ايفا مي کند. سازگاري هرچه بهتر با جاوا و کدهاي آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسيار قابل توجهي است که در نسخه جديد فايرفاکس به چشم مي خورد. کش نمودن بخش هايي از سايت ها که اکثر مواقع ثابت هستند براي بارگزاري هرچه سريعتر در دفعات بعدي بازگشايي يکي از جالب ترين نکاتي است که شايد نکته پيچيده اي در آن وجود نداشته باشد اما با همين عمل ساده هم سرعت بسيار بهبود خواهد يافت.
Mozilla Firefox در اين نسخه طرح نويني از Add-on ها و مديريت و تنظيمات آن ها را به نمايش گذاشته و طوري عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگين هاي دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بيشتري به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها براي کانکت شدن سريعتر به اطلاعات موجود برروي سرورها هم از جالب ترين تکنولوژي هايي است که در اين نسخه ديده مي شود. عدم Crash شدن هاي متعدد که به دلايل مختلف در نسخه هاي قبلي به وجود مي آمد در اين نسخه ديده مي شود به طوري که شايد نسبت به قبل به هيچ وجه موزيلا فايرفاکس Crash نشود يا حداقل تعداد آن ها بسيار پائين باشد. نسخه جديد نسبت به قبل سه قابليت اصلي را تقويت کرده است ؛ سريعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سريعتر عمل مي کند ؛ اين که سريعتر عمل مي کند به اين خاطر است که با جاوا و کدهاي مربوط به آن بسيار سازگارتر شده است. سازگاري کامل با نسخه 3 از CSS که پايه اصلي طراحي ها در وب است از نکات بسيار مهم و قابل توجه براي کاربران علل الخصوص برنامه نويسان و طراحان وب است. امنيت اطلاعات و مديريت آن ها نسبت به قابل با کيفيت بيشتري ارائه شده و با توجه به کنترل هايي که کاربران به واسطه اين قابليت ها برروي اطلاعات خود دارند نسخه جديد بسيار ايمن تر از نسخه هاي قبلي عمل خواهد کرد.
اما يکي از مهم ترين و موفق ترين قابليت هايي که در اين نسخه از مرورگر روباه بنياد موزيلا به چشم مي خورد پشتيباني از فرمتي است که براي ويدئوهاي تحت وب که کيفيت بسيار بالايي دارند و از فرمتي به نام WebM استفاده مي کنند ؛ اين قابليت بسيار مهم به کاربران اين اجازه را مي دهد که اين فرمت ويدئويي آنلاين را به راحتي اجرا کرده و با کيفيت بسيار بالا به نظاره بنشينند ؛ اين فرمت که در آينده اي نزديک بيشتر از آن نام برده خواهد شد علاوه بر کيفيت بالا حجم مناسبي هم براي فايل ها در نظر مي گيرد که مطمئنا براي لود صفحات بسيار مناسب تر از بقيه گزينه ها ويدئويي خواهد بود. براي نمونه فايل ويدئويي که از سوي سايت موزيلا براي معرفي اين نسخه در نظر گرفته شده است با کيفيت بالاي تصاوير که اندازه آن 720*1280 است کمتر از 8 مگابايت حجم دارد در صورتي که همين کيفيت بالاي تصاوير اگر با فرمت هاي ديگر تعريف مي شد به مراتب حجم بيشتري را طلب مي کرد.
نسخه جديد از Mozilla Firefox از وب سايت قدرتمند نورپرتال آماده دانلود شده است ؛ نسخه فارسي در ادامه براي دانلود کاربران عزيز فارسي زبان قرار گرفت. هرچند طبق زمابندي هاي جديد موزيلا ، قرار است نسخه هاي بعدي تنها طي چند ماه آينده رونمايي شوند اما همين نسخه 9 هم مي تواند گام بلندي براي پيروزي بر IE بردارد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Mozilla Firefox v9.0 Final :
- واسط کاربري جديد و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسيار بالا در بارگزاري صفحات وب
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در يك صفحه)
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- مديريت حرفه اي تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتيباني از HTML نسخه 5
- پشتيباني از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاري با فرمت ويدئويي WebM
- کاهش بسيار محسوس Crash ها در استفاده از اين نسخه
- سازگاري مثال زدني با جاوا اسکريپت براي بارگزاري هرچه بهتر صفحات
- آنلاين بودن هميشگي و عدم قطع شدن سوکت هاي ارتباطي (اجراي بهتر بازي ها و چت کردن)
- امکان نمايش تمام صفحه ويدئوها
- امکان مشاهده آفلاين صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هايي از سايت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذيري بسيار بالاي نرم افزار در مواجه با سلايق مختلف
- سازگاري با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 705