loading...
مغان دانلود

مهدی صیامی بازدید : 2 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

 

شايد شما هم بخواهيد از تصاويرتان يک گالري عکس درست کنيد و آن را با فورمت swf يعني يک فايل فلش در وب به اشتراک بگذاريد و يا از آن در پروژه هايتان استفاده کنيد و يا بخشي از نرم افزار خود را به اين امکان مجهز نماييد نرم افزار Flash Gallery Factory برنامه اي قدرتمند جهت ساخت گالري عکس فلش و اسلايدشو با مجموعه اي از عکس ها و موزيک هاي زيبا محصول شرکت Wondershare مي باشد. اين برنامه به عنوان يک نرم افزار فلش امکانات زيادي را براي ساخت يک گالري عکس فلش فراهم مي نماييد.
اين نرم افزار داراي بيش از 55 قالب نمونه گالري عکس فلش دو بعدي و سه بعدي و بيش از 50 نمونه اسلايدشو براي ازدواج، جشنواره، کار و ... مي باشد. در نهايت مي توان از عکس ها با فورمت هاي swf scr ،exe ،html خروجي گرفت.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Wondershare Flash Gallery Factory 4.8.2.18:
- قابليت ساخت گالري فلش تصاوير
- قابليت تشکيل 2 حالت SlideShow (اسلايد) و Gallery (گالري تصاوير)
- ويرايش تصاوير با ابزارهاي ويرايشي
- داراي چندين مدل بسيار زيبا و متنوع از پيش آماده شده به صورت قالب پيش فرض
- قابليت اضافه کردن موسيقي و هماهنگي موسيقي و تصوير
- بيش از 70 جلوه ويژه شنيداري و ديداري و جلوه هاي حرکتي در مد اسلايد
- قابليت اضافه شدن مدل دلخواه شما به عنوان قالب نمايشي نرم افزار
- قابليت خروجي گرفتن با فورمت هاي گوناگون نظير : swf (فايل فلش)، scr (اسکرين سيور)، exe ( فايل اجرايي)، html ( خروجي صفحه وب)
- قابليت ارسال و قرار دادن فلش طراحي شده روي سرويس هاي عمومي وب و صفحه وب شما
- قابليت اضافه کردن عنوان و توضيح براي هر تصوير و لينک کردن به يک آدرس اينترنتي جداگانه براي هر تصوير
- قابليت ويرايش رنگ، اندازه و طرح متن مورد نظر براي هر تصوير به صورت جداگانه
- و ...

مهدی صیامی بازدید : 1 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت شبکه 250x1 v3.1

 


یکی از نکات مهمی که در مدیریت شبکه مد نظر است ، کنترل و نظارت بر سایر رایانه های متصل به شبکه است چراکه گاهی لازم است تا مدیر شبکه از کار کلاینت ها مطلع شود ، سیستم آنها را تحت کنترل بگیرد و بطور کلی برکار آنها نظارت داشته باشد. برای انجام اینکار نرم افزارهای بسیاری وجود دارد. Oleansoft Hidden Camera نام نرم افزاری است که در این زمینه ارائه شده و امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. امکان مدیریت بر بیش از 250 رایانه ، امکان مشاهده سیستم های کلاینت بصورت نامحسوس ، امکان ضبط تصاویر و همچنین کنترل کامل سیستم های کلاینت از جمله امکاناتی است که این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت سوران دریافت نمایید.

برخی ویژگی های نرم افزار:
- نظارت کامل بر کار کلاینت ها.
- امکان کنترل کامل سیستم های کلاینت.
- امکان ضبط حرکات موس و تصاویر مانیتور دیگر سیستم ها.
- پشتیبانی از 250 رایانه.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

مهدی صیامی بازدید : 1 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

طراحي انيميشن هاي سه بعدي

 

ساخت تصاوير سه بعدي با استفاده از نرم افزارهايي که در اين زمينه موجودند امکانپذير مي شود. نرم افزارهايي که با استفاده از امکانات بسياري که دارند به راحتي کار طراحي را انجام مي دهند. Aurora 3D Animation Maker يکي از همين ابزارهاي کاربردي است که به واسطه آن کاربران مبتدي هم قادر خواهند بود علاوه بر تصاوير، انيميشن هاي متحرک نسبتا حرفه اي را هم خلق و طراحي کنند. انيميشن هايي که امروزه در بسياري از سايت ها به عنوان بنرهاي تبليغاتي مورد استفاده قرار مي گيرد يا به عنوان پروژه توسط کارآموزان ارائه مي گردد. انبوهي از قابليت هاي مفيد کار را براي مبتدي ترين کاربران هم فوق العاده آسان خواهد کرد. به راحتي مي توان با کنار هم قرار دادن Object هاي مختلف و کمي هم سليقه زيباترين انيميشن هاي سه بعدي را خلق کرد بدون اين که نياز باشد کدنويسي انجام گيرد يا آموزش هاي خاصي ديده باشيم. افکت هاي مختلف در متحرک سازي براي جذاب تر شدن خروجي يکي ديگر از قابليت هاي کليدي اين ابزار به شمار مي رود. امکان خروجي گرفتن با فرمت هاي دلخواه و همچنين استفاده از انواع فرمت ها در ورودي از مهم ترين خصوصيات Aurora 3D Animation Maker است که دستان کاربر را براي استفاده از انواع گزينه ها کاملا باز نگه خواهد داشت. نکته پاياني هم واسط کاربري جذابي است که براي نرم افزار تعبيه شده که به جذاب تر شدن کار طراحي کمک زيادي خواهد کرد

قابليت هاي کليدي نرم افزار Aurora 3D Animation Maker :
- طراحي انيميشن هاي سه بعدي نسبتا حرفه اي
- استفاده از انواع Object ها در طراحي نظير عکس ها ، متن ها ، لوگو ها و ...
- طراحي انيميشن براي استفاده در بنرهاي تبليغاتي
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- واسط کاربري جذاب و کاربر پسند
- وجود 3000 مدل از انواع Object هاي آماده
- وجود بيش از 60 طرح حرفه اي آماده در نرم افزار
- بيش از 60 مدل فونت فانتزي و اختصاصي
- وجود طيف کامل از رنگ ها براي طراحي و استفاده از رنگ هاي دلخواه
- سازگار با فرمت هاي مختلف در ورودي ها
- امکان گرفتن خروجي به شکل هاي مختلف نظير فيلم يا اسلايد SWF
- انعطاف پذيري بالاي نرم افزار در طراحي ها
- وجود انواع امکانات لازم براي ويرايش انيميشن ها
- سرعت پردازش مناسب در پروژه هاي بزرگ
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

مهدی صیامی بازدید : 1 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

تغيير اندازه بدون افت کيفيت باAlien Skin Blow Up v3.0.0.604

 

 

يکي از مفيدترين پلاگين هايي که تا به حال براي نرم افزار محبوب فتوشاپ عرضه شده است ابزاريست که امکان بزرگ کردن تصاوير بدون افت کيفيت را به کاربر مي دهد. گاهي تصاويري که موجود هستند در قطع کوچکي قرار دارند و بزرگ کردن آن ها هم باعث افت کيفيت مي شود که با استفاده از پلاگين هايي همچون Alien Skin Blow Up مي توان به راحتي و تقريبا با کيفيت اصلي تصاوير را به اندازه دلخواه بزرگ نمود. اين ابزار کارآمد با استفاده از تکنيک هاي خاص قابليت Resize در ابعاد بالا را به کاربران مي دهد تا از بابت اندازه کوچک عکس ها تا حدود زيادي کاربران با خيال آسوده به کار با فتوشاپ بپردازند.
سازگاري با جديدترين نسخه هاي فتوشاپ و همچنين واسط کاربري مجزا هم براي کاربران حرفه اي جز نکات بسيار مثبت استفاده از اين ابزار محسوب مي شود. اين نرم افزار فوق العاده علاوه بر افزايش اندازه امکان تغيير در کيفيت تصاوير را پيکسل به پيکسل فراهم آورده که ويدئوي موجود در سايت سازنده گوياي امکانات قدرتمند Alien Skin Blow Up است ؛ سرعت بسيار مناسب در عملکردها در نسخه ي جديد کاملا محسوس است و نسبت به نسخه هاي قبلي فوق العاده بهبود يافته است.

مهدی صیامی بازدید : 2 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

 Portable KMPlayer 2.9.4.1437

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید . نرم افزاری که در عین کارآیی بالا ، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و … معروفترین آن ها به شمار می آیند . اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند.
نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا ۹۹ دردصد فرمت های صوتی و تصویری است . نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید . این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمیاند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

 

kmplayer نسخه جدید و قابل حمل پخش کننده محبوب Portable KMPlayer 2.9.4.1437

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار KMPlayer :
- محیطی جذاب و سه بعدی متفاوت با آنچه تا کنون دیده اید
- پشتیبانی از فرمتهای صوتی و تصویری : VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime
- امکان کپچر کردن فایلها با کیفیت قابل قبول
- در اختار گذاشتن تمام اطلاعات یک فایل صوتی یا تصویری مانند : نوع فایل ، پسوند و .. . و امکان ویرایش یا کپی
- هماهنگی و پشتیبانی از برنامه های : Winamp, Realmedia and Quicktime by the internal logic
- پشتیبانی بالا از دوربین های دیجیتال
- امکان پخش فایلهای AAC, OGG
- پشتیبانی از Shockwave Flash/FLC/FLI
- پوسته های جذاب و زیبا
- امکان هماهنگ شدن با پلاگینهای وینمپ
- و …

مهدی صیامی بازدید : 1 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
مجوعه مرورگر و نرم افزارهای اینترنتی
 

 



دانلود با لینک مستقیم از سرور خوب دانلود

Video2webcam نام نرم افزاری جالب و در عین حال مفید است که با استفاده از آن کاربران می توانند با یک وب کم مجازی به استقبال مسنجرهای خود بروند. مسنجرها لزوما باید حتما سیستم سخت افزاری وبکم را داشته باشند تا بتوانند آن را به صورت آنلاین به نمایش درآورند اما می توان با چنین نرم افزارهای ویدئوهای ضبط شده از قبل را به عنوان تصاویر وبکم به صورت آنلاین بین دوستان به اشتراک گذاشت و به نمایش در آورد.
این وبکم مجازی که از واسط کاربری ساده ای بهره می برد به راحتی قابل نصب و استفاده بوده و از حجم بسیار مناسبی هم بهره می برد ؛ از تمامی مسنجرهای رایج موجود به صورت کامل پشتیبانی کرده و تصاویر را به صورت آنلاین و بدون هیچ گونه قطعی در ارسال تصاویر به مسنجر به نمایش می گذارد. Video2webcam همچنین از اکثر فرمت های رایج ویدئویی نظیر avi، asf، flv، mp4،mpeg، mpg، ram، rm، rmvb و wmv پشتیبانی کرده و می تواند از تصاویر هم با فرمت هایی نظیر JPG ، GIF ، BMP و ... به عنوان تصاویر موجود در وبکم بهره برداری کند.

 

مهدی صیامی بازدید : 1 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت فیلم های خانگی و تغییر در آن و موزیک و فیلم با muvee Reveal v8.0.1.17094.2397

 

h9ntl2sgfa3yjci8h0e دانلود نرم افزار ساخت فیلم های خانگی و تغییر در آن و موزیک و فیلم با muvee Reveal v8.0.1.17094.2397

در پست امروز وب سایت نایت دانلود قصد معرفی نرم افزاری را با عنوان muvee Reveal داریم که مخصوص ساخت فیلم های خانگی در کامپیوتر می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید یک ویدیو خانگی با کیفیت تولید کنید. این برنامه دارای قابلیت حرکت خودکار و تشخیص چهره می باشد که میتوانید با استفاده از آن عکس ها و ویدیو کلیپ های دلخواهتان را بر روی یک موزیک به حرکت در آورید. همچنین در این نرم افزار ابزارهای مختلف ویرایش فیلم و عکس قرار گرفته که کار با این ابزارها بسیار آسان است.

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- قابلیت ساخت فیلم های خانگی.
- قابلیت حرکت خودکار و تشخیص چهره.
- امکان به حرکت در آوردن یک کلیپ ویدیویی بر روی موزیک.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و …

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 690